Nejlepší možné SLA

Aktuálně makáme na novější verzi SLA pro naše zákazníky a partnery. Není to vůbec jednoduché téma, protože SLA je široce provázané téměř do všech firemních procesů. Jednoduchá změna tak ovlivní hned několik dokumentů - product description, konfigurátor, nabídkový list, zákaznícké smlouvy, provozní řád, partnerské smlouvy a distribuční smlouvy. Dále podle nové verze SLA musíme upravit G2 market a monitoring.

Nicméně nejdůležitější je výsledek a tím je zvýšení kvality poskytovaných služeb pro zákazníky a přesnější pravidla toho, jak se SLA počítá, co všechno v rámci SLA měříme a monitorujeme a jakým způsobem výsledky reportujeme.

Naše mantra je totiž jednoduchá - pro naše zákazníky chceme kontinuálně zvyšovat kvalitu a zároveň snižovat cenu.

Nové SLA bude k dispozici již během září 2018. Napadá vás ještě něco, co bychom mohli v rámci SLA vylepšit? Budu rád za váš názor :)

Comments

Popular posts from this blog

Spustili jsme nový web a Geetoo Space

Patnáct let a třicet kilogramů

New age marketing v Geetoo